Radno vreme:

08:00 - 22:00

Pozovite nas:

+381.60.31.31.799

foam-roler---Workout-Team-

Koristi Foam Roller

Ako govorimo o oporavku od bolova u mišićima, bilo da je to posledica fizičke aktivnosti ili nepravilnog držanja, foam roller je jedna od najpraktičnijih opcija.

Foam Roller je cilindar obložen mekanim penastim materijalom ili plastikom, koji može da se koristi za vreme zagrevanja i i nakon treninga. On je jedan od boljih sredstava sa kojima možeš da vršiš samomasažu. S obzirom na to da je pogodan za nošenje, možeš ga koristiti bilo gde.

Foam roller pospešuje cirkulaciju, opušta mišiće i otklanja upalu mišića. Efekat nalik masaži. Jedina razlika je što tehnika rolanja zahteva angažovanje mišića da se telo postavi u odgovarajući položaj. To znači da ubijaš dve muve jednim udarcem, relaksiraš jedan deo tela, dok aktiviraš muskulaturu drugog dela.

Evo nekoliko saveta u vezi sa korišćenjem Foam Roller-a:

  • Koristi foam roller za zagrevanje pre treninga i za opuštanje posle.
  • Ne rolaj se prebrzo. Pokreti treba da su spori i da budi usmereni na odredjenu mišićnu grupu.
  • Zadržavaj položaj u kome najviše osećaš upalu u mišiću. Na tom mestu je najpotrebnije da se rolaš.
  • Koristi foam roller redovno, jer ne škodi, a čim ne štodi znači da koristi.
  • Pij preko 2l vode dnevno, hidratacijom poboljšavaš cirkulaciju, tako da Foam Rolerom otklanjaš upalu spolja, a vodom iznutra.

Vežbe sa foam roller-om su odlične za gluteus, butine, zadnju ložu, latisimus, mišiće kičmenog stuba i listove.

Leave a Comment

(0 Comments)